Miasto wesprze finansowo Stal Kraśnik, Stal będzie promować miasto?

Piłka nożna
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Stal_-_Chemianka_BUB_0997
Stal Kraśnik podobne przetargi wygrywała już w ubiegłym roku. foto PB
W poniedziałek napisaliśmy o podziale miejskich środków na sport w ramach konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu upowszechniania kultury fizycznej. Informowaliśmy wówczas, że Stal Kraśnik z puli tej dostanie jedynie 15 tys. zł na zespół juniorów starszych. Seniorzy zostaną najprawdopodobniej dofinansowani z wydatków przeznaczonych na promocję miasta. Burmistrz właśnie ogłosił przetarg na wykonanie usługa promocji Miasta Kraśnik poprzez wykorzystanie wizerunku i marki piłkarskiego klubu sportowego. W poprzednich takich przetargach startowała tylko Stal.

 

Do czego musi zobowiązać się podmiot który wystartuje w tym przetargu? Oto warunki do spełnienia:

1) Organizacja w Kraśniku minimum 7 ligowych meczów piłkarskich z udziałem widzów na poziomie minimum czwartoligowym.

2) Umieszczenie nazwy Kraśnik w nazwie Wykonawcy. Nazwa Kraśnik ma się pojawić w nazwie Wykonawcy nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy i ma być używana do końca jej trwania.

3) Umieszczenie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy herbu Miasta Kraśnik o wymiarach minimum 10 cm x 6 cm i jego eksponowania na przodzie koszulek meczowych zawodników Wykonawcy oraz umieszczenie adresu strony Zamawiającego www.krasnik.pl (www.krasnik.eu) na tylnej stronie koszulek. Zawodnicy mają obowiązek występowania w koszulkach meczowych we wszystkich meczach ligowych, pucharowych oraz towarzyskich.

4) Wykonanie i umieszczenie w miejscu rozgrywania meczów ligowych 2 szt. banerów reklamowych z herbem Miasta Kraśnik o wymiarach 1 m x 3 m w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Banery powinny być wykonane z materiału powlekanego PCW zbrojonego poliestrem o gramaturze nie mniejszej niż 500g/m2. W razie zniszczenia baneru czy jego zgubienia Wykonawca wyprodukuje nowy na własny koszt.

5) Zamieszczenie herbu Miasta Kraśnik na biletach, karnetach, zaproszeniach, programach meczowych, plakatach informujących o terminach i miejscu rozgrywania meczów.

6) Umieszczenie dwóch reklam typu roll-up z nadrukowanym herbem Miasta Kraśnika. Roll-up-y powinny być eksponowane podczas wszystkich wydarzeń organizowanych przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.


Przeczytaj też:

Kraśnik. Burmistrz rozdzielił pieniądze na sport. Najwięcej dla Tęczy ale...


7) Umieszczenie minimum 8 modułów herbu Miasta Kraśnik o wymiarach nie mniejszych niż 10 cm x 15 cm na flash interviev w jej środkowej części w czasie konferencji prasowych,

8) Udział zawodników i trenerów Wykonawcy w kampaniach medialnych promujących Miasto Kraśnik wskazanych przez Zamawiającego. Umożliwienie wykorzystywania przez Miasto Kraśnik w ramach umowy wizerunku i logo drużyny oraz wizerunku wszystkich zawodników Wykonawcy.

9) Minimum 5-cio krotna emisja reklamy słowno-muzycznej dostarczonej przez Zamawiającego (spot 45 sekundowy) w czasie rozgrywania meczów w Kraśniku.

10) Umieszczenie na stronie Wykonawcy herbu Miasta Kraśnik o wymiarach 3,2 cm x 7 cm wraz z aktywnym linkiem do strony www.krasnik.pl.

11) Udział w minimum 2 akcjach społecznych organizowanych lub popieranych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy poprzez zagwarantowanie udziału zawodników Wykonawcy (pod warunkiem niekolidowania udziału z terminarzem rozgrywek). O miejscu i terminie akcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem.

12) Przekazanie każdorazowo w terminach określonych w umowie pełnej dokumentacji wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę potwierdzającej wywiązanie się Wykonawcy z realizacji przedmiotu zamówienia (materiały drukowane, zdjęcia, filmy, wycinki prasowe, wydruki stron internetowych itp.).

13) Zapewnienie możliwości kontroli, w każdym czasie i miejscu, upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego prawidłowości realizacji zamówienia oraz zagwarantowanie bezpłatnego wejścia na mecze osobom kontrolującym (maks. 3 osoby)..

Na złożenie swojej oferty zainteresowani czas mają do 20 lutego. Umowa ma obowiązywać do końca czerwca 2014 roku.